torsdag 17. mars 2011

Udestemme

ÅÅÅÅ GUUUUUUDDDD!!!!! Eg har vert på tur med mine ferskvaresjefkollega. Og eg har hatt udestemme inne!!!

Det hele tok til onsdag mrg kl 0615. DÅ forlot eg ytre Egenes, og satte kursen mot Sandefjord. Me skulle besøke matbørsen som levere karbonade,salater,middager, hamborger rygger,servelater og all slags you name it( Helgø linken) Me fekk div info og ein omvisning på bedriften. Stakkers folk som står og steker karbonader "vææææææææær daaaaaaaaa" Eg skal ikkje klage på min jobb før neste varetelling.

Etter møte sjekket me inn på hotellet hele gjengen. Og det er dei valgene som blir tatt frå og med nå som førte til udestemme. Etter litt vin på rommet vart det båttur til Sverige med Buffe. Det og drikke vin fra krane er enda verre enn frå kartong. Då har du iallefall ikkje kontroll om kor mykje du helle i deg.

Vel framm i Sverige var det berre og gå av båten for så å gå rett på igjen. Me var vel allerde nå på nivå 3 på Beauforts vinskala. Etter nok ein vellykket innsjekk var det rett i baren og rett i GT og andre ass drinker. Lure på om eg grein til meg ein med paraply og. Og hun stakkers dama ved nabobordet som var ute for å handle opp resten av trygda si fekk vel med seg litt. Gu eg snakket. Eg tøyd!!!!
Me snakke nivå 5

Tax free burde også hatt alkolås. Ja ja det var bare og taste kode+klar. Det skal ikkje stå på parfyme før i midten av august.

Vel tilbake i Noreg var det ikkje snakk om å gå og legge seg. Møtte ein som eg var i millitæret med som også jobbe i Meny. Stakkers PK er vel miljøskada for livet etter x antall siddiser.

Etter ei stund sensur sensur sensur sensur etc etc sensur.

Ja ja det var ein kjekk tur, og eg hugset iallefall å lukke døra til hotellrommet. Det gjekk verre med ein stakkers sørlenning. Og dette skal aldri glemmes. Glede meg allrede til møte neste uke:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar