fredag 25. februar 2011

Nei, hu e i møde!!!!!

"#¤#¤&¤#¤ kjenne det at av og til er det like før eg kvele personen i andre enden av telefon linja.
Det å få tak i dei rette folkene man skal snakke med er jamen ikkje lett. Det er ganske utrolig kor mange møter og telefon samtaler det er mulig å ha. Hallo, det er Ole Brådli som ringe, kan eg få snakka med .....?

"nei hun sitter i ein anna telefon, skal eg ta imot ein beskjed?"
Så neste gang
"nei hun sitter i eit møte, skal eg ta imot ein beskjed?"
etterfulgt av
"nei hun er gått til lunsj, skal eg ta imot ein beskjed?"
og så må man ikkje glemme
"Nei hun har gått for dagen, skal eg ta imot ein beskjed?"

Og man er så dum og går i "ta imot ein beskjed( tast 1 for tilbakering kjem under det samme her) fella." Så ender du opp med å sitte og vente i x-timer før du ringer opp igjen og denne gangen er det" Ja det er hun, hun skulle akkurat til å ringe deg"

Mandag 0902 er eg på tråden igjen:-) Då er det vel avspasering etter møte som drog ut på fredag, eller nevnte eg sjukt barn??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar