onsdag 23. mars 2011

Det me på godt norsk kalle. "rauhålkjøring"

Folk kjøre jo bil som nokre dass!! Kan jo få magesår av ein tur på motorveien. Eg skulle til Forus i dag. 0945 satte eg avgårde i kånebilen til Åsbjørn og ein kopp kaffi. Evergood, svart, laget av bønner som eg maler sjølv og trakta på Moccamaster. Sinnet bygget seg opp allerde på Løkkeveien, kor tid skal folk få med seg at denne veien er ein forkjørsvei. Med andre ord så slipper man å stopper for biler fra høyre. Og så er det 40km/t ikkje 23km/t. Vel framme i rudkjøringe i Madlaveien tok eg til høyre og ga bånn gass og som ei kula gjennom Madlaveien og med eit trylleslag var eg på motorveien. Så nå begynnne neste kapitel. Eg liker å holde meg til ca 100-105km/t. Vise sikkert litt for mykje pluss at det trekkes sikkert av litt om eg skulle bli målt av onkel politi:-) Velger du og legge deg i venstre fil så hender det jo at folk kjem bak deg i større fart. Eg veit kva speilet er til så eg følger meg og legger meg over i høyre for å slippe folk forbi, men i høyre fil kjøre jo ikkje folk i 90km/t men 75-80 km/t. Korfor kjøre du ikkje riksvei 44 heller då. Så slipper folk og måtte bremse kraftig ned. Det som også av og til skjer i høyre fil er at når bilen foran skal av veien så begynner dei å bremse. Altså ifrå 75km/t til ca 65km/t før man svinger av. Eg spyr. Bedre er det jo ikkje med dei som skal på som blinker seg ut og har fått bilen opp i hele 65km/t. Så kom igjen og gje gass!!!!

Nei Gud gje meg styrke. Savner av og til romskipet (Volvo 240 GLE) mitt. For det første var den 20 år og verdt 1500 kr. Stor og laget masse lyd. Og dette til sammen førte til at alle pingle biler og pingler sjåfører fikk jo angst og skvatt unna som vatn på gås. Volvo er som eit trumfkort i trafikken. Det som var litt dumt var at dei to siste åra starte den ikkje i regnvær om det sto meir enn 10 timer og det kan jo bli eit problem i Stavanger:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar