torsdag 12. januar 2012

Badesesong tjue tolv

Då har eg spist ein kamel og meldt meg inn i Elixia. Etter og ha ligget på latsiden i snart 6 år med uttallige forsøk på å jogge rundt Mosevannet, sykle turer og strikke måtte eg kaste inn håndklede. Heldigvis gjorde eg det før jul neste i begynnelsen av des sånn at eg ikkje skulle bli del av statistikken over dei med nyttårs forsett:-)

Og eg har angra mange ganger på at eg har spist delfiakake, det har vert ein kamp til tiden med og kunne fungere normalt dagen etterpå. Den dagen eg skulle hente juletre med mor og far var eg sikker på at aldri nokon gong skulle komme meg ut av skogen igjen, det var jo eit under at eg i det heile tatt kom meg inn i skogen så stiv og støl som eg var. Men det er løye med det, det meste går bare man prøver nok. Og for å ikkje glemme etter min første kettlebell time kor eg dei neste dagene måtte få Åsbjørn til og hive innpå ved i ovnen og eg måtte kjøre til jobb siden eg ikkje klarte å komme meg opp på sykkelen.

Ja ja det kan komme til og bli nokre innlegg i tidne framover etter kvart som eg jobber for strand tjue tolv:-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar